tisdag 20 november 2012

Dags för Amazonas

Hola,

Jag har haft en rätt lugn helg där jag tagit det lugnt med tennis och mat som huvudteman. Imorgonbitti åker jag till Amazonas tillsammans med nästan alla utbytesstudenter, det ska bli hur roligt som helst. Dagen har i huvudsak spenderats med att packa i snigelfart. Nu är jag i alla fall färdig och kameran är laddad för att ta hundratals bilder på djur och natur i djungeln. Ni kan alltså räkna med ett utförligt inlägg och en bildbomb tidigt nästa vecka då jag är tillbaka. Jag har också skrivit ett utförligt tidsinställt inlägg om vad jag tycker om det ecuadorianska skolsystemet (ni som har pratat med mig om det kan ana min ton i inlägget) som kommer publiceras under tiden jag är borta.

Chao!
Nu bär det av till Amazonas. OBS, oseriös bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar