tisdag 14 augusti 2012

Radiotystnad

Imorgon bitti kl 06.25 går planet från Arlanda till Schiphol, Amsterdam för att sedan föra mig vidare till Quito, Ecuador. Där kommer jag stanna i tre dagar på ett uppstartsläger med YFU innan värdfamiljen plockar upp mig och vi drar till Portoviejo. Sjukt taggat!!!

I Ecuador kommer jag behöva lära mig spanska och snabbt komma in i kulturen. För att klara av den stora utmaningen så snabbt som möjligt har jag bestämt mig för att inte vara inne på Facebook och Skype på minst en månad. Jag kommer dock blogga, så följ mig här istället!!

2 kommentarer:

  1. Du kommer ha det så otroligt bra och ha sjukt mycket kul!!! Det ska bli kul att följa vad du har för dig där nere och jag lovar att uppdatera mormor på hur man lägger till ett bokmärke i datorn så hon också kan läsa.... :) kram kram /kusin christina

    SvaraRadera
  2. Massor av lycka till Calle! Vi kommer att följa ditt år på din blog.
    //Fam Normell

    SvaraRadera